Podle Daniela Pulina je vůz ztělesněním toho, jaký by měl sportovní automobil budoucnosti být. Maximálně odlehčený, elegantní a přitom nepřeplácaný spoilery a křídly. Jednoduchá linie má být výhodou i pro aerodynamiku.

Vůz disponuje dvojicí sportovních sedadel, na které se nastupuje, když se vyklopí křídlové dveře a také střecha i s čelním sklem. Proudnicový tvar karoserie by neměl vzduch tolik trhat a vytvářet za karoserií víření, ale hladce jej rozrazit a za vozem zase spojit. Navíc se tvar zádi dá považovat ze jeden velký difuzor, který by měl pořádně přitlačit zadní nápravu k silnici.

Uvnitř vozu nemá být nic, co není potřeba. Najdeme tady jen volant, řadicí páku a nejdůležitější digitální přístroje. Každé tlačítko navíc v rámci rádia či klimatizace je opravdu nevhodné.

Vize Daniela Paulina je zatím je počítačovým návrhem. Kdo ví, jestli se však nenajde případný investor, který by do projektu vložil peníze. Vždyť kontaktů má víc - vždyť pracuje pro Hyundai, Tata, Volvo Lastvagnar AB, Peter Stevens Design, Motor City Europe, Peugeot...