Změn ale doznala pouze přední část. Nový je nárazník s poněkud klasičtějšími tvary, stejně jako mřížka chladiče. Ta už není tak ohromná a nepřipomíná štít Lancelota, ale jemné žebrování si vzalo inspiraci u značky Mercedes-Benz.

Vytýkat mu to nemůžeme, vždyť hned za mřížkou se stále ukrývá motor právě od tohoto výrobce. Je to třílitrový turbodiesel s výkonem 121 kW a točivým momentem 342 N.m při 1800 ot./min. S ním zrychluje přes dvě tuny těžký vůz na stovku za 14,4 s a maximální rychlost je 169 nebo 174 km/h. Druhý údaj netradičně platí pro automatickou převodovku.

SsangYong Rodius je na našem trhu nabízen za cenu 849 980 Kč u vozu, který nabízí sedm sedadel a spoustu místa pro zavazadla, pohon všech kol a hodně slušnou výbavu. Škoda jen, že Rodius kdysi vyhrál anketu o nejošklivější vůz Evropy.