Elektromobil je vybaven elektromotorem o výkonu 30 kW, který je umístěn na klasickém místě agregátu - tedy vzadu pod podlahou zavazadelníku. Energii mu dodávají sodík-nikl-chloridové baterie schované pod podlahou. Na jedno nabití mohou tyto baterie ujet až 115 km a dobíjí se z klasické zásuvky.

Automobil má podle výrobce spotřebu 12 kW/h a zrychlí z 0 na 60 km/h (což je doporučená rychlost) za 5,7 s.

Druhým konceptem je hybrid se vznětovým motorem. Ten kombinuje známý 33kW dieselový agregát o objemu 0,8 l a elektromotor o výkonu 20 kW. Ten může pracovat buď samostatně nebo ve spolupráci se spalovací jednotkou. Spotřeba se použitím hybridu snížila o dvanáct procent, což je ve výsledku jen těžko uvěřitelný výsledek 2,9 l na 100 km. Velmi důležitá je i hodnota emisí CO2. Ty se pohybují na hranici 77 g/km.

Třetím vozem, který Smart představí už není hybrid, ale klasický spalovací zážehový tříválec o objemu 1,0 l s výkonem 53 kW. Ten už dávno známe, jenže nově bude mít Stop-Start systém. Mikrohybrid, jak se odborně těmto druhům vozů říká, vykáže kombinovanou spotřebu 4,3 l na 100 km.