Zatímco malé IS má 4575 mm na délku a na zadních sedadlech nemnoho místa pro nohy [test vozu Lexus IS 220d], GS se svojí délkou 4825 mm a mohutností karoserie už patří mezi vyšší třídu. [test Lexusu GS 450h] Jenže tato nabídka nemusí každému vyhovovat a něco o velikosti například Fordu Mondeo by mohlo ještě více rozběhnout už tak dobře nastartovaný prodej značky.

Nová řada dostane i hybridní pohon, což IS nikdy mít nebude. Na druhou stranu dostane automobil i turbodiesel, kterým zase nedisponuje velké GS. Nová řada se po příchodu má tvářit jako komfortní a rodinná varianta nákupu, zatímco IS bude čtyřdveřovým sportovním náčiním postaveným proti BMW trojkové řady. Ostatně tomu odpovídá i představení nejvýkonnější varianty IS-F, jejíž výkon by měl konkurovat BMW M3. [celá zpráva]

Sporťák v nedohlednu

Lexus ale vytváří i další model - tentokrát parádní supersport. Model je zatím označovaný jako LF-A podle již dávno vydaného konceptu. Pohánět jej má vidlicový desetiválec o objemu 5,0 l. Jeho nástup byl ohlášen na příští rok, i když později se objevily pochybnosti, protože vůz je vyvíjen společně s novým supersportem Toyota FT-HS, jenž však už nabírá v konstrukci zpoždění. [celá zpráva]