Jenže hned to nebude. Technika twin-turbo totiž není hračka. Optimalizovat nastavení obou turbodmychadel (pro připomenutí - menší pracuje v nízkých otáčkách, ve vysokých pak zapíná velká turbína) není žádná legrace. Navíc Ford rozhodl, že když už jednou do toho investuje své peníze, bude to s veškerou slávou. Nabídne tedy jak twin-turbo čtyřválce, tak i V6 a V8. Derrick Kuzak, viceprezident Fordu pro globální vývoj oznámil, že první vůz, který bude mít tento motor nasazený, bude v příštím roce Lincoln MKS.

Podle něj se v twin-turbu spojuje jasná výhoda ve vysokém výkonu a přitom spotřebě, která se v přepočtu na koně může rovnat turbodieselům. To by znamenalo, že by spotřeba klesla až o 25-30 procent.

Derrick Kuzak navíc pro Automotive News připomněl další technologické milníky budoucnosti. Nejblíž je nasazení přímého vstřiku benzínu do válců, o kousek dál pak můžeme čekat deaktivace válců u motorů V8. Jedná se o podobnou techniku, jakou používá Chrysler či Merceredes, kde je nazvána Phoenix technology.

Bez zajímavosti ani není již finální příprava nové převodovky s dvojicí klasických spojek. Ale zatímco v Evropě se už tyto druhy převodovek (zatím se značí DSG) propracovaly už k sedmi stupňům, Ford připravuje teprve šestistupňovou verzi. I tak je to ale posun proti pětistupňovým automatům.