"Od roku 1970 Porsche zredukovalo emise našich sportovních automobilů o více než 95 procent. V posledních deseti letech jsme investovali miliardu euro do optimalizace našich motorů, pro jejich nižší spotřebu," řekl Michael Macht při premiéře Porsche 911 Turbo Cabrio. [představení modelu]

"Tento automobil má spotřebu 10,7 l na 100 km nebo 11,4 l na 100 km v případě Tiptronic S a emise CO2 jsou na úrovni 309 resp. 328 g/km," dodal Macht.

Podle Machta má model nejmenší spotřebu ze všech sportovních vozů. V budoucny by podle něj navíc měly všechny motory vyrobené u Porsche splňovat i ty nejpřísnější limity. Zajímavá je například jeho prognóza v omezení emisí. Do roku 2012 by měla značka omezit produkci CO2 na pětinu v porovnání s rokem 1995.

"My se snažíme dodržet předsevzetí a stále se zlepšovat. Ovšem to samé očekáváme také od výrobců malých automobilů. Pokud se podíváme na evropské výrobce minivozů, pak v době od roku 2002 do současnosti vidíme znepokojující trend. Tyto firmy totiž u svých velkosériově vyráběných vozů snížily produkci CO2 v průměru o pouhá dvě procenta," stěžoval si vedoucí výroby Porsche.

Macht k problematice snižování emisí u Porsche navíc dodal: "V současné době testujeme automobil Porsche Cayenne s hybridním motorem, který by měl být dalším významným krokem ve snížení spotřeby a emisí. Při extrémním výkonu a nezhoršených jízdních vlastnostech spotřebuje přibližně 7,7 l benzínu na 100 km."