PSA potřebuje prodávat nejen lidové vozy, ale také luxusní limuzíny, na kterých "trhne" víc. Jenže ani Peugeot, ani Citroën nemají takový zvuk, aby si mohli prodávat automobily exkluzivní třídy. Je to jasné především proto, že podobný krok chtěl udělat Volkswagen a posuďte sami jak jeho Phaeton uspěl.

Panhard by se tak měl stát luxusní značkou. Byla by to obdoba Lexusu u Toyoty nebo Infiniti u Nissanu.

Tyto plány mělo PSA už několikrát. Jenže vždycky byly odsunuty na neurčito, protože v té dané době nebyl o luxusní vozy zájem. Nyní prodej luxusních vozidel stále roste a nic na tom nemění ani fakt stále dražší ropy. PSA tak prý doufá, že by mohla  něco z "bohatého" koláče ukrojit. Podle deníků by mohlo být prvním krokem k nástupu na trh vytvoření nového vozu pro prezidenta, který nyní jezdí v pancéřovaném Peugeotu 607.