Plán je, že by ve spolupráci s firmou Bertone či Zagato nechali postavit podle přání zákazníka speciální edici ultra-luxusního vozidla na základě současného Phantomu. V továrně v Goodwoodu by se vyrobilo jen šasi, převezlo by se do továrny italského partnera a tady by si sedl zákazník s týmem návrhářů, kteří by přímo podle jeho přání vytvořili originál vozu.

Je jasné, že Rolls-Royce se zhlédl v posledním trendu boháčů. Ti si nechávají na podvozcích výkonných automobilů stavět unikátní karoserie. Vedení v tomto trendu drží právě Zagato. Pro Rolls-Royce by tohle mohlo být ideálním prostředkem v překlenutí časového období mezi současným Phantomem a uvedením nového menšího vozu, zatím s kódovým označením RR04.

Speciální vozy pro jediného zákazníka:
Ferrari 600 GTO
Ferrari P4/5
Maserati GS Zagato
Ferrari 575 GTZ

Jenže goodwoodská značka se snaží o mnohem silnější ofenzívo. V dlouhodobém výhledu prý bude nabízet až šest modelů ve třech karosářských stylech na dvou podvozcích. To by mělo zaručit stálou klientelu, která by si mohla vybírat.

Ale i přes tak velký nárůst modelových řad nemůžeme čekat od Rolls-Roycu žádnou velkou expanzi ve výrobě. Ruční práce potřebuje čas a zákazníci chtějí exkluzivitu. Management tak hodlá udržet výrobu na 2500 kusech ročně.