Jako tradičně se bude jednat o změnu především vzhledu. Nový přední i zadní nárazník doplní i spoiler nad zadním oknem a nové devatenáctipalcové ráfky. Kdo bude chtít, za příplatek si může pořídit ještě o jeden palec větší.

V interiéru pak vévodí doplňky z matného hliníku, čalounění kůží Nevada, obložení z tmavého ořechu (jsou ale na výběr i jiné druhy dřev) a sportovní volant i sedačky. Jenže M paket není jen na oko - jeho velkou předností je i sportovnější nastavení podvozku, které zvlášť v nejsilnější verzi 4.8i je celkem na místě.

Právě tento nejsilnější osmiválec je totiž tím prvním, který M Paket dostane. Jeho výkon 265 kW si o pořádné odlišení přímo říká. [přečtěte si test tohoto vozu]

V budoucnu se tato úprava objeví i u nejprodávanější verze X5 3.0d, kde se za něj připlatí přes 180 000 Kč. Velký osmiválec pak v kompletní M-výbavě stojí přes 2,2 miliónu korun.