Základem vozu je klasický touran s motorem o objemu dva litry, ale se sníženým výkonem 80 kW. Na benzín dokáže vůz jet maximální rychlostí 180 km/h a zrychlí z 0 na 100 km/h za 13,5 s. Ovšem nádrž na benzín umožní dojezd pouhých 130 km. Hlavní důraz totiž vůz klade na CNG. Nádrže dokáží pojmout 18 kg zemního plynu a při spotřebě 5,8 kg na 100 km zaručí dojezd přes 300 km/h.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Zásadní výhodou motoru na zemní plyn je jeho malá ekologická zátěž. Vyprodukuje totiž o 80 % méně oxidu uhelnatého (CO), stejně tolik oxidu dusíku NOx, o 73 % méně nespálených uhlovodíků (HC) a o 23 % méně oxidu uhličitého (CO2).

:. Mapa rozložení stanic se zemním plynem v ČR. Více informací naleznete na straně www.cng.cz 

Další výhodou jsou nižší náklady na provoz, které uberou z peněženky asi o čtvrtinu méně, než u benzínové verze. Nevýhodou je pak malá síť čerpacích stanic v ČR, kterou se však nyní snaží společnosti společně se státem rozšířit. (viz stránky o zemním plynu v dopravě).