O práci tak přijde Magna Steyr, která pro BMW tento model připravovala. Její kapacity tak zatím zůstanou nevytížené, protože se zatím tyto dva subjekty nedohodly na případném nájezdu výroby některého dalšího modelu. Ale Magna se jistě nevzdá jen tak lehce a bude se snažit podržet tuto prestižní značku ve svém portfoliu.

A co přesun výroby, který odhalil německý list Financial Times Deutschland, znamená pro zákazníky? Žádnou výraznější změnu asi ne, jen možná čekací lhůty budou trochu delší. Zvýšené náklady na dopravu do Evropy by se však mohly promítnout do ceny nového vozu. Také se do ní může započítat případná jistina ze strany ekonomů o udržení výdělku, i když nestálý kurz dolaru vůči euru bude pro ně nepříznivý.

Nová generace BMW X3 je očekávána v roce 2009. Podle prvních informací by měla zachovat své proporce, aby se její prodeje "netloukly" s větší X5 a zůstala zachována orientace na mladší zákazníky.