Hlavním vítězem se stal motor BMW 3,0 Twin Turbo. Jeho bodový náskok před druhým Lexusem Hybrid 5,0 l (446 proti 183 bodům) je více než přesvědčivý. Je potěšující, že porota vzala na milost i malé motory, které se tentokrát posunuly na třetí a čtvrtou příčku - konkrétně BMW-PSA 1.6 Turbo (Mini Cooper S a Peugeot 207) a Renault 1,2 Turbo (Clio).

Nejúspornější motor

Tato kategorie je žalostným dokladem toho, že v tomto oboru se víc mluví a zkoumá, než něco skutečně dělá. Opět se zde totiž objevuje na první příčce hybridní motor z Toyoty Prius, následuje jej hybrid z Hondy Civic a malá vznětová třináctistovka ze spolupráce Fiat-GM (Panda, Corsa, Astra, Doblo, Ignis...)

Nevýkonnější motor

Ani tady nenastalo žádné překvapení. První pozici si opět přivlastnil motor od BMW z modelů M5 a M6. Ovšem zajímavější je druhé místo jinak celkového vítěze BMW 3,0 Twin Turbo a třetí místo šestilitru z Ferrari 599 GTB. Až za nimi se pak umístily nové agregáty z dílny Porsche (turbo) a AMG (verze 62 a 65).

Objemové kategorie

Své kategorie v objemových třídách si většinou pohlídali velcí favorité (např. loňský celkový vítěz VW 1.4 TSI v kategorii 1,0-1,4 l). Jediným překvapením asi je vítězství v nejemnších objemech do jednoho litru, kde zvítězil agregát z kolínských trojčat. Předskočil i agregáty ze Smartu ForTwo.

Nejlepší motory v objemových kategoriích
Do 1,0 l 
Toyota 1,0 l (Aygo, Yaris, 107, C1)
1,0 - 1,4 l 
Volkswagen 1,4 l TSI (Golf, Touran, Jetta)
1,4 - 1,8 l 
BMW-PSA 1,6 l Turbo (MINI, 207)
1,8 - 2,0 l 
Volkswagen 2,0 l Turbo (Golf, A3, A6, Leon, Octavia)
2,0 - 2,5 l 
BMW 2,5 l (325, 525, X3, Z4)
2,5 - 3,0 l 
BMW 3,0 l Twin-Turbo (335i)
3,0 - 4,0 l 
Porsche 3.6 l Turbo (911 Turbo)
Nad 4,0 l 
BMW 5.0 l V10 (M5, M6)