Podobný systém už mají značky Toyota (Lexus a Scion), Nissan (Infiniti) či dříve byl u amerického Fordu považovány za odnož značky Mercury a Lincoln. Ty se však už v průběhu let osamostatnily a nyní si hrají "na svém písečku."

Podle Wayne Killena z Hyundaie, který poskytl rozhovor internetovému magazínu Ward´s auto, se nyní v koncernu uvažuje nad tím, zda by takový krok byl pro Hyundai přínosný, a které druhy vozů by bylo nejlepší zákazníkům nabídnout. Podle něj je zatím asi nejprůchodnější cestou zaměřit se na mladé zákazníky.

Těm však Hyundai nemá dnes co nabídnout, takže by musel přijít s něčím novým. Tak kupříkladu Hyundai Veloster, sportovní kupé představené nedávno v Seoulu [celá zpráva] by mohlo být tím pravým modelem. Také by se mohlo jednat o velmi netradičně pojatý crossover HCD-10 Hellion. [celá zpráva] Nic však zatím není rozhodnuto.