Jeho karoserie velmi dobře odolala čelnímu nárazu, když došlo k minimální deformaci prostoru pro pasažéry. Zadržovací systém pracoval efektivně, když na pasažérův hrudník působilo velmi malé množství nárazové síly.

Ochrana proti bočnímu nárazu pracuje spolehlivě, ale jelikož hlavu-chránící airbag musel být redukován, riskují pasažéři poranění krku. Dětský zadržovací systém je nespolehlivý, ovšem ochrana chodců je nadprůměrná. Citroën C3 Pluriel je vybaven dvojitým čelním a bočním airbagem, včetně předepínačů pásů a omezovačů jejich síly.

Nissan Micra

Supermini od Nissanu utrpělo při čelním nárazu minimální deformace na karoserii náležející pasažérům, ovšem navzdory airbagu se řidič mírně uhodil hlavou a hrudníkem o volant. O něco lépe se Micra chová při bočním nárazu, kde bez chyby funguje boční airbag chránící hlavu i krk. Přední ochranné sklo poskytuje dospělým chodcům omezenou ochranu, ale stupeň ochrany se snižuje pro děti, které se udeří hlavou o špatně designovanou přední kapotu.

Základní výbava vozu Nissan Micra zahrnuje mimo jiné dvojitý čelní airbag, boční airbag, přední předepínače bezpečnostních pásů a omezovače jejich síly a trojbodý bezpečnostní pás pro prostředního pasažéra na zadních sedadlech. Samozřejmostí jsou i systémy ABS a EBD.

Renault Twingo

Nejhůře z dnes testovaných vozů dopadl Renault Twingo, jenž sice prošel drobnou změnou přídě, ale přesto je jeho design o deset let za předchozími "superminis". Jeho kabina byla, při čelním nárazu, těžce deformovaná, ale přesto zůstala stabilní. Nicméně, automobil dopadl lépe při bočním nárazu, kde hlavový a krční airbag chrání řidiče velmi dobře.

I když bylo Twingo navrženo tak, aby dětem poskytovalo maximální ochranu, právě dětský zadržovací systém byl na průměrné úrovni. To samé platí i u ochrany chodců, i když velké čelní bezpečnostní sklo poskytuje omezenou ochranu dospělým chodcům.