Pokud se podíváte na RR zvenku, nepoznáte rozdíl mezi klasickou a obrněnou verzí s certifikací VR7. Není třeba zdůrazňovat, že ani uvnitř nepoznáte nic, pokud zrovna nestáhnete okénko a nepodíváte se na tloušťku speciálního skla. Všechno je na svém standardním místě.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Jenže celé tělo vozu bylo vyloženo kevlarem a ušlechtilou ocelí a prostor pro cestující je navíc kompletně obložen polykarbonátem proti vniknutí střepin i kulek. Celohliníkový podvozek by takový nárůst hmotnosti nevydržel, takže musel být řádně vyztužen. Celé zavěšení bylo přepracováno, aby se v případě útoku bylo možné na něj spolehnout i v případě poškození. Motor však zůstal klasický - vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,75 l (338 kW a 720 N.m).

Další technické informace Rolls-Royce nezveřejnil.