Nový Jeep už nebude ta stará známá silniční "lama", která díky své tuhé zadní nápravě skotačila na každém vykotlaném kanálu. Od nové generace se stane komfortním silničním automobilem, protože přední nezávislé zavěšení doplní zadní pětiprvková náprava. To je asi po technické stránce největší změna, která se pod novým kabátem stala.

Vůz je přibližně stejně velký jako dosud prodávaný vůz (dokonce se o pár milimetrů zmenšil), ale rozvor vzrostl z 2649 na 2694 mm. Tím se naspořilo víc místa pro cestující, což je také jistě velmi příjemná zpráva. Navíc tím má vůz získat o kousek lepší jízdní vlastnosti.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Pohon všech kol bude opět připojitelný typu Command-Trac nebo stálý pohon Selec-Trac. Druhý jmenovaný je už ovšem ve vylepšené druhé generaci. Zákazníci v USA budou mít na výběr dvě převodovky - šestistupňovou manuální a čtyřstupňovou automatickou.

Jako jediný motor byl zatím představen starý známý vidlicový šestiválec o objemu 3,7 l. jeho výkon 157 kW je k dispozici v 5200 ot./min, při 4000 ot./min pak vrcholí točivý moment hodnotou 319 N.m. Kombinovaná spotřeba vozu by se měla pohybovat na hranici 12,3 l na 100 km při použití manuální převodovky.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Karoserie vozu se zcela zřetelně inspirovala vrcholným modelem značky s názvem Commander. [přečtěte si náš test] Především je to poznat na předních světlometech. Ty jsou nyní řazeny vertikálně pod společným krycím hranatým sklem. Také v interiéru poznáváme podobu s velkým sourozencem. Přístrojovou desku má dost hranatou a některé ovládací prvky jsou z commanderu převzaté. Novinkou je posuvná plátěná střecha, která se montuje na přání. Složené plátno se může umístit jak dopředu, tak i dozadu.