Nízká cena vývoje by se měla promítnout i do ceny vozu, která je stanovená na 35 000 liber, což je v přepočtu pěkných 1 435 000 Kč. Tim Bishop a Tony Martindale tak nabízejí automobil, který by mohl konkurovat i velmi levným americkým vozům, jako je Ford Mustang.

A že ten silný je. Ostatně také má proč - konstruktéři na něm mají asi 17 patentů, které mají za úkol snížit emise, spotřebu a zvýšit výkon. Jedná se o vidlicový desetiválec o objemu 2110 ccm se sevřením válců 22,5°. Mokré válce i hlava v sobě skrývají několik druhů materiálů, které zlepšují odvod tepla a přitom nezatěžují lehkou hliníkovou konstrukci bloku nadměrným teplem.

V hlavě válců je vždy jen jedna vačková hřídel, která je variabilně stavitelná, stejně jako zdvih ventilů. Každý válec má svou vlastní škrtící klapku a elektrický systém sledující ideální zapálení a hoření náplně. Velmi zajímavá je také kliková hřídel. Ta je složená z dvaadvaceti komponent. Tato konstrukce snižuje tření, rotační hmoty a váhu a příznivě přispívá lepší odezvě motoru.

Connaught Type-D ve verzi GT (Foto Connaught. Kliknutím na fotografii jí zvětšíte do původní velikosti.)

Agregát však je koncipován jako hybrid. Elektromotor může pomáhat při zrychlení (195 N.m v rozmezí 1000 až 6000 ot./min), když vrchol točivého momentu samotného spalovacího motoru je ve 4000 ot./min. Maximální výkon motoru je 120 kW při 6000 ot./min. Možná se může zdát, že motor má malý výkon, ale on bohatě stačí. Však má vůz maximální rychlost 225 km/h a zrychlí na stovku za pouhých 6,2 s. Výhodou auta je však jeho ekologický přístup - má totiž o 30 % nižší emise CO2, než je u stejně výkonného vozu obvyklé.