Pětimístný crossover s rozvorem náprav 2800 mm má délku 4630 mm, do šířky měří 1800 mm a na výšku pak má 1575 mm. Jak už to bývá u Nissanu, resp. Infiniti zvykem, pod přední kapotou se neskrývá nic jiného, než šestiválec o objemu 3,5 l z modelu 350Z. Jeho bližší specifikace zatím známé nejsou.

Co však známe je jeho velmi zajímavá technika. Lane Departure Prevention (LDP) není nic jiného, než hlídač vybočení z pruhu, který už známe i z vozů Citroën. Druhý je takzvaný Around View Monitor (AVM). Pomocí kamer je sledováno dění kolem celého vozu, takže například parkování je mnohem snazší. Jedna kamera se skrývá například za přední maskou a na pokyn řidiče se vysune.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Zajímavá je také jistě střecha. Tento koncept je totiž vybaven elektrochromatickým sklem, které může být podle přívodu elektrického proudu buď průhledné či ne. Pokud jste již tento systém někde viděli, pak vám napovíme - za opravdu hodně velké peníze si podobnou střechu můžete pořídit do svého nového Maybachu.

Infiniti nezastírá, že model EX je již připraven pro výrobu a na konci tohoto roku se snad začne i vyrábět. V příštím roce, až se Infiniti dostane do Evropy, by se tak měl vůz objevit snad i u nás.