Koncept Mila Future má střechu, která splňuje požadavek na všechno, co má pevná střecha mít, a přitom nabízet něco navíc. Tato střecha má nabídnout více možností, jak si užívat v uzavřeném i otevřené voze.

Jako základ jsou brány všechny klasické sloupky - A, B i C. Ty jsou stále pevné a nabízejí maximální ochranu posádce. Jenže skutečně pevné okno je už jen to přední. Střecha totiž může celá zajet do zavazadelníku, kde má zabírat co nejméně místa a vznikne tak plnohodnotný kabriolet, až na dva velké oblouky po stranách za hlavami cestujících. Druhou možností je klasická targa, tedy vůz s předním i zadním sklem a jen odstraněným dílem střechy nad hlavami cestujících.

Různé druhy střechy - (zleva) kupé, landaulet, targa a kabriolet. (Foto Magna Steyr. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

Předposlední možností je klasické kupé. Ani na tom není nic zajímavého. Poslední varanta se jmenuje Landaulet. Nemá sice moc společného se starým typem vozů z let před- a poválečných, ale jistě jí to jméno sluší dost. Cestující totiž mohou spustit boční a zadní okno a nechat proudit vzduch skrz vůz, i když je střecha zatažená. Nikdo se nespálí od slunce, nebude mít bolesti hlavy od větrných turbulencí a může si třeba i drobně pršet...

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

A pokud vám na tomto konceptu chybí několik věcí (kola, volant), tak se nemusíte bát, že by na ně v Magna Steyr zapomněli. Oni je tam totiž vůbec nedali. Tahle fiktivní karoserie má totiž ukazovat pouze hrátky se střechou.