Článek
Volvo se bude podílet na konstrukci bezpečnostních prvků Aston Martinu Rapide. Podle prvních informací se bude Volvo snažit vytvořit pevnou bezpečnostní klec, která ochrání posádku v dlouhém automobilu (5010 mm) při bočním nárazu. Zaměří se na B-sloupek, jenž bude muset fungovat i jako výztuha karoserie proti kroucení. Také přední část vozu bude inženýry z Volva upravena podle nejnovějších bezpečnostních pravidel, protože Evropská Unie pravděpodobně v nejbližší době schválí směrnici pro ochranu chodců.
Aston Martin se však neodřízl od Fordu jako takového. O po prodeji [celá zpráva] bude s americkým koncernem pokračovat. Tak kupříkladu náklady na výrobu budou sníženy o velkoodběratelské slevy, když nákup surovin (například hliníku) bude zahrnut do odběrů fordu. Ford navíc stále vlastní továrnu na výrobu motorů v Kolíně nad Rýnem, kde se vyrábí všechny V8 a V12 agregáty pro astony.
Podle informací se Ford rozhodl i nadále podílet na vývoji dalších modelů značky Aston Martin, aby značka nebyla tvrdě převálcována konkurencí, jakou je například Porsche s jeho Panamerou.
Komu patří Aston Martin
Ford prodal svou divizi luxusně sportovních vozů Aston Martin konsorciu britských a asijských investorů, kteří jsou vedeni Davidem Richardsem, šéfem firmy Prodrive. Ovšem největší akcionáři pocházejí z Kuvajtu: Adeem Investment a Investment Dar Company.