"Pravidelné řízení ve velkých městech klade velice specifické nároky na automobil a jeho pneumatiky," říká Hans Vrijsen, Goodyear Marketing Director for Europe, Middle East and Africa. "Doba malých, levných automobilů s kompromisem v designu, kvalitě a výkonu, je už dávno pryč. Pro městskou dopravu řidiči vyžadují hezký, spolehlivý a bezpečný automobil." To jsou slova, která by si měli výrobci pneumatik vytesat do kamene a každý den se na ně jít dívat.

Goodyear DuraGrip by měl splňovat základní požadavky, které jsou na pneumatiku kladeny v městském provozu. Je zde zapotřebí dobré utlumení nerovností (žádné nízkoprofily na Hyundai Atos prostě nepůjdou), kvalitní odvod vody, dobré udržení vozu při akceleraci a deceleraci a samozřejmě vysoký kilometrový proběh.

Goodyear DuraGrip má asymetrický tvar běhounu s velkým množstvím třírozměrných drážek, silicu přidanou do běhounu a speciální tvar určený k co největšímu komfortu na nerovných silnicích. Nová pneumatika je určena pro vozy s třinácti- a čtrnáctipalcovými ráfky o šířkách 165 až 185 mm.

Tak si počkejme, s jakou cenou Goodyerar vyrukuje.