Hlavní obsah

Honda FR-V se známou osmnáctistovkou

Honda opět zredukovala řady svých agregátů a šestimístný model FR-V tak zruší své agregáty o objemech 1,7 a 2,0 l a nahradí je známou osmnáctistovkou i-VTEC, která dobře pracuje třeba v Hondě Civic.

Článek

Vůz s tímto motorem, který disponuje výkonem 103 kW a točivým momentem 174 při 4300 ot./min, dosahuje maximální rychlosti 190 km/h a zrychlení na 100 km/h za 10,6 s (s automatem 185 km/h, 12,5 s). Kombinovaná spotřeba vozu je 7,5 resp. 8,1 l na 100 km.

Z vnějšku se modely pro rok 2007 odlišují novou tmavě chromovanou mřížkou chladiče, novými světlomety, klikami dveří, zadními skupinovými svítilnami a níže umístěným rámečkem pro upevnění registrační značky. Uvnitř jsou sedadla a panely dveří čalouněny novou měkkou látkou v modrošedé barvě a na středovém panelu se nyní u všech modelů nachází moderní kovové obložení. Pohodlí zvyšuje dodatečné světlo pro osvětlení zavazadlového prostoru.

Reklama

Související témata:

Související články

Test Hondy Civic Sedan: převlek

To, že Honda chytla ten správný konec pomyslného provazu a táhne ze všech sil jsme se přesvědčili už v hatchbacku s názvem Civic. Jenže Honda nabízí se stejným...

Výběr článků

Načítám