Nabídky podali také další uchazeči, kterých se sešlo nebývale mnoho. Tak kupříkladu se o značku zajímal i její dnešní šéf Ulrich Bez, syrský miliardář Simon Halabi, sdružení kanadských investorů, firma Magna a prý i několik investorů z ropou oplývajícího východu. Celkem se prý sešlo více než třicet nabídek.

Podle neoficiálních zpráv se tak stala vítězem ta firma, jejíž účast byla veřejností brána spíš jako vtip, než jako solidní nabídka. Pravděpodobně se však Louis Vuitton hodlá skutečně rozšířit svou působnost i na další odvětví a nabídnout svým zákazníkům opravdu vše, co by mohli ke spokojenému životu potřebovat.

Ford si nechá v automobilce patnáctiprocentní podíl, kterým hodlá kontrolovat další kroky nového vlastníka.

Těm, kteří se značce Louis Vuitton smějí, bychom ale chtěli oživit motoristickou paměť. Právě ona totiž pořádá jízdy historických automobilů concours d'elegance a sponzoruje mnoho dalších srtazů historických vozů.