Hatchback je to, co nyní chtějí zákazníci a automobilka si to uvědomuje. Navíc koncepce karoserie jí poskytne větší rozmach na úpravách podvozku, protože zmenšit zavazadelník sedanu instalací prostorově náročného pohonu všech kol Symatrical AWD je dost na pováženou. V hatchbacku to tak znát nebude.

Podle časopisu Autocar se také otevře větší možnost ke zlepšení vozu STi. Jakým způsobem však ještě nevíme. Zatím je potvrzeno, že pod kapotou budou pracovat tradiční boxery s objemy 1,5 l (tento nový agregát jsme podrobili testu, který zanedlouho přineseme) a 2,0 l.

Představení nového Subaru Impreza je plánováno na dubnový autosalon v New Yorku, ale evropská premiéra bude až mnohem později. Pravděpodobně se jej dočkáme až s uvedením nového vznětového agregátu značky. Ten však má celkem zpoždění. Samotným Subaru je odhalován pouze postupně. Letos by se mohl ukázat na podzim ve Frankfurtu, ale nic není ještě jisté.