Jenže hlavní určení RoadRazeru je okruh. Tam by se měl malý stroj cítit jako ryba ve vodě. Však také pro to má všechny předpoklady. Jeho váha činí pouhých 300 kg, a to díky své klasické sportovní konstrukci. Bezpečnostní monocoque je umístěn do rámu z hliníkových trubek, které nesou panely z uhlíkového kompozitu.

Jen 3420 mm dlohé vozítko nese před zadní nápravou "malý" motor. Na automobil je malý, ale na tak malého "cvrčka" bohatě stačí. Jedná se totiž o třináctistovkový motor z motocyklu Hayabusa se suchou skříní. Výkon přesně změřen není, ale firma jej odhaduje na 180 koňských sil (132 kW).

RoadRazer má vícelamelovou spojku připojenou na robotizovanou převodovku s řazením tlačítky na volantu. Pak se není co divit, že síla na kolech dokáže vůz odpíchnout na stokilometrovou rychlost za tři sekundy.