Zahájení prodeje je jen testovací a má za úkol zjistit, zda budou chtít zákazníci strávit čas na internetu vybíráním barvy koberečků, karoserie, výbavy a motoru a následně za něj zaplatit tak velkou částku, když vůz ani neuvidí v reálu. Zájem zákazníků je v tomto ohledu velkou neznámou.

Zkušební provoz zahájí soukromá firma, která má již rozsáhlé zkušenosti s elektronickým prodejem a jejíž služby si Peugeot vyžádal. Společnost nabídne na internetu k prodeji zhruba 100 malých vozů Peugeot 1007 ve třech speciálních konfiguracích.

Prodeje přes internet by se mohly v budoucnu stát slušným doplňkovým vybavením klasického prodeje, kdy zákazníci si v autosalonu automobil prohlédnou, osahají, vyzkoušejí jeho vlastnosti a od odborného prodejce získají i technické podrobnosti. Poté si doma v klidu proberou situaci promyslí, vyberou si vybavení, barvy a motorizaci a na základě autorizačního kódu si vůz objednají. Převod peněz pak bude možný hned několika způsoby. "Na dobírku" ale automobil nečekejte. Peníze budou muset být přes internet či převodem na účet složeny dřív než začne výroba automobilu.

Co tomu však řeknou dealeři, kteří z prodaného vozidla ve svém autosalonu mají marži a nyní by fungovali jen v roli finančně neohodnoceného poradce, zatím nevíme.