Sériová verze s vidlicovým tříapůllitrovým šestiválcem prodávaná v Japonsku má výkon 230 kW a točivý moment 368 N.m. Jen pro připomenutí - model v současnosti nabízený v ČR disponuje výkonem 221 kW a točivým momentem 353 N.m.

Standardní verze Nissanu 350Z má lehce upravený design

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Jako velmi zajímavou však hodnotíme druhou verzi, která je určená jak pro soukromé závodní týmy, tak i na opravdu rychlé poježdění na silnicích. 380RS-Competition je totiž homologován pro klasický provoz, což mu dává i při jeho dravém vzhledu velké plus. Výkon motoru je 290 kW a točivý moment 421 N.m.

Díky tomu musela být upravena i spojka, která nyní snese větší zatížení a šestistupňová převodovka má sevřenější sportovní převody. Brzdy jsou od firmy Brembo a disponují šesti pístky, kapota a dveře jsou vytvořeny z uhlíkového kompozitu, v interiéru pak vládnou velká sportovní sedadla. Cena vozu je v přepočtu asi 4,6 miliónu korun. Ale jak již bylo řečeno, vůz je určen pouze pro Japonsko.