Automobily Gordon mohou být nyní prodávány i v ostatních zemích EU. Za tímto účelem bude zřízeno obchodní zastoupení v Německu, v pokročilém stadiu jednání je založení společnosti Gordon Iberica pro zajištění trhů v jižní Evropě.

Gordon Roadster používá mechanické díly koncernu Ford. Vozy z první série byly vybaveny čtyřválcovým motorem Ford Zetec-E 1,8 16V o objemu 1796 ccm s elektronickým vstřikováním Ford EEC IV, který odpovídal emisním předpism Euro 2I. Motor měl maximální výkon 85 kW při 5 750 ot./min a maximální krouticí moment 160 N.m při 4500 ot./min. Vůz akceleroval z 0 na 100 km/h za 8,7 s a dosahoval maximální rychlosti 185 km/h. Spotřeba paliva byla 8,8 l na 100 km. Dva Gordony byly vybaveny motorem Ford DOHC 2,3 16V (také Euro 2) o výkonu 108 kW.

V současnosti mají zákazníci na výběr ze dvou motorů od společnosti Ford, oba splňují Euro IV. Menší zážehový čtyřválcový dvoulitr Duratec má výkon 107 kW a točivý moment 190 N.m při 4500 ot./min. Maximální rychlost je s ním 195 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,9 s.

Větší třílitr je vidlicový šestiválec, který má výkon 166 kW. Maximální rychlost 220 km/h doplňuje velmi zajímavá hodnota zrychlení z 0 na 100 km za 5,7 s.