Tento výrazně sportovní vůz se nikdy neobjeví na silnicích, sám jeho autor Von Holzhausen o něm mluví jako o konceptu konceptu. Vše bylo podřízeno designu, liniím a eleganci. Samozřejmě s přihlédnutím na nejmodernější technologie a ergonomii.

Automobil je vytvořen tak, aby měl co nejmenší aerodynamický odpor, a to i bez aerodynamických pomůcek, jako jsou překryty kol. Čelní plocha je tak co nejmenší, kapkovitý tvar by měl hladce řezat vzduch a turbulence za vozem minimalizovány ostrou odtrhovou hranou, které se stýká s výrazným difuzorem ze spodní části vozu. K dobrému obtékání přispívá i naprosto hladká plocha povrchu, kdy skla nevytvářejí u sloupků žádný přechod. Úpravy proudění vzduchu má na svědomí i speciální textura na karoserii.

Nagare má v interiéru centrálně umístěné sedadlo řidiče. To nabízí zábavu cestujícím vzadu, jelikož v opěradle je umístěna obrazovka palubního zábavního systému.