Dlouhé 2+2 sedadlové kupé v oranžové barvě vypadá přesně tak, jak by člověk od Giugiara očekával. Je mohutné, tvrdé a přitom hýří oblinami, perfektními přechody křivek a ploch a všechno je završeno nádhernými detaily. Ital se vždy poznal na designu a Giugiaro se na tomhle voze podepsal dost.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte na původní velikost

Jeho Mustang je mnohem delší než současný (a také velmi povedený) model, převis vpředu například má 30 mm více "masa" a vzadu 80 mm.

Pod kapotou je motor z mustangu a na jeho vývoji se podílela sama dílna amerického fordu. Jedná se o vidlicový osmiválec, který ovšem má nahoře přidělány dva kompresory s mezichladiči stlačeného vzduchu. výkon se tak šplhá někam za hranici 500 koní (přesná hodnota udána není). Podvozek také pochází z amerického sériového vozu. je ovšem o téměř 4 cm nižší, tvrdší (nové tlumiče a zkrutné stabilizátory jsou převzaty ze závodního speciálu) a také brzdová soustava dostala posilu. Kola jsou velmi efektní dvacetipalcová s pneumatikami 275/40 vpředu a 315/35 vzadu.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte na původní velikost

Po otevření křídlových dveří najdeme uvnitř mustangovskou klasiku. Kombinaci kůže. chromu (volant je velmi povedený a velmi zajímavě kopíruje původní tvar) a plastů. A když už je to Mustang, je na sedadlech použita kůže z koní i s chlupem. Pozornost také zaslouží celoskleněná střecha. A když říkáme celoskleněná, tak to doslova - jedná se o celistvé sklo od přední kapoty až po zadní. Drží pouze na bočních obloucích.