Jak verze sedan tak i kombi se objeví tmavě modré barvě, s upravenými spoilery, sportovním interiérem a především s řadovým šestiválcem o objemu 3,6 l. Se vstřikováním FSI vykazuje nejvyšší výkon 220 kW. Přenos výkonu na přední kola by byl nemyslitelný. Tady musí být použit ve standardu čtyřkolka typická pro koncern VW. Spojka Haldex sice nepřenáší výkonové parametry na všechna kola hned, ale připojuje je až při prokluzu jedné nápravy. Také byla ve voze nainstalována nejrychlejší převodovka v nabídce - DSG.

S touto technikou trumfne passat všechny současné modely, ať se honosí jakýmkoli jménem. Maximální rychlost je totiž 250 km/h (el. omezeno) a zrychlení z 0 na 100 km zvládne za 5,6 s (kombi za 5,8 s). Jen pro porovnání - Golf s uznávaným motorem 3,2 V6 a 184 kW dá stovku za 6,5 s manuálem, a 6,2 s automatem.

Vzhled vozu se změnil jen decentně. Nový je přední nárazník se vstupy vzduchu, zadní spoiler, dvojitá koncovka výfuku a samozřejmě osmnáctipalcová kola.

V interiéru jsou nainstalována sedadla s mohutným bočním vedením, volant s tlustým "erkovým" věncem a doplňky z hliníku. Vzhledem k tomu, že naše představení je trochu předpremiéra, ještě stále nevíme, kdy bude vůz na našem trhu k dispozici.