Firma prý plánuje postavit další nové továrny ve Spojených státech, Číně a Indii. Právě tyto trhy by se měly stát stěžejními pro rozvíjení prodejů, a to jak nákupem vozů na tamních trzích, tak i exportem levně vyrobených modelů do celého světa.

Toyota předpokládá, že celosvětový prodej automobilů se v roce 2010 zvýší na 73 miliónů vozů z loňských 65 miliónů díky silnému růstu na méně rozvinutých trzích, například v Číně a Indii. Po zahrnutí divizí Daihatsu Motor a Hino Motors by měl podíl Toyoty na světovém automobilovém trhu v roce 2010 činit 15 procent, což odpovídá téměř 11 miliónům vozů.

Toyota v září oznámila, že hodlá v roce 2008 zvýšit prodej na téměř deset miliónů vozů. Letos počítá s nárůstem prodeje na 8,85 miliónu automobilů z loňských 8,13 miliónu. Firma by tak mohla brzy vystřídat amerického konkurenta General Motors na postu největšího výrobce automobilů na světě.