Možná je to škoda, protože cervo je velmi pěkný vůz, který by mohl mít i na starém kontinentu velký úspěch. Tento pětidveřový automobil nabízí místo pro čtyři cestující a těží z hodně velkého prostoru nad hlavou cestujících i konstrukce karoserie, kdy je kabina posunuta co nejvíc vpřed a kola jsou vystrčena až na kraj.

Přední maska se šikmými světlomet se jakoby směje, to se ovšem už nedá říct o sportovnější verzi TX, která má novou mřížku chladiče, nový nárazník, hliníková kola a zatmavená okna.

Základním modelem je výbava G, následuje komfortnější T a teprve nad ní je sportovní TX. O pohon se stará tradiční japonský "zázrak" - objem 660 ccm s přeplňováním disponuje výkonem 40 kW, ve verzi T a TX pak 44 kW. Všechny vozy jsou vybaveny čtyřstupňovou automatickou převodovkou a na výběr je pohon jak přední nápravy tak i všech kol.

Velkou výhodou Suzuki Cervo je jeho ekologičnost. Ve slabší verzi totiž splňuje čtyřhvězdičkové emisní standardy, které v Japonsku vstoupí v platnost až v roce 2010.

Výbava vozu by měla být také dobrá a výrobce nabízí i rozsáhlou nabídku příplatkových prvků. Zde figuruje například bezklíčový systém otevírání a startování vozu, bluetooth nebo připojení na iPod.