Kofein jako prevence proti pleši
Přípravky s kofeinem mohou pomoci mužům, kteří začali plešatět. Vyplývá to z čerstvě provedené německé studie, kterou zveřejnil zpravodajský server Ananova.
Muži by měli začít aplikovat na hlavu kofein co nejdříve. Ilustrační foto
FOTO: internet
pondělí 29. listopadu 2004, 12:44 - HAMBURG
Blahodárnost kofeinu na bujnost kštice dokazuje nejnovější výzkum vědeckého týmu na univerzitě v Jeně. Jeho člen Peter Elsner tvrdí, že kofeinový stimulant je nejúčinnější u mužů, jejichž vlasové kořínky jsou hodně citlivé na mužský hormon testosteron, který způsobuje vypadávání vlasů.
Žádné pití, ale přímo na vlasy
Ze studie přitom vyplývá, že vypadávání vlasů nelze zabránit pitím velkého množství kávy, nýbrž aplikací prostředků s obsahem kofeinu přímo na kštici.
"Člověk by musel vypít šedesát až osmdesát šálků kávy denně, aby se mu k vlasovým kořínkům dostalo potřebné množství kofeinu," vysvětlil Adolf Klenk z výzkumného kosmetického ústavu Kurta Wolffa.
Kromě toho dodal, že by s kofeinovou kúrou měli muži začít co nejdříve. Jedině tak si mohou být jisti, že jejich kštice zůstane stále hustá.
| Hlasujte v anketě pod článkem: |
| Potýkáte se s vypadáváním vlasů? |
Žena
Poradíme vám, jak se zbavit potravinových molů neboli zavíječů Video
Otevřete si vločky a vyletí motýlek, rozbalíte sušené ovoce a najdete v něm pavučinky? Pokud ano, byli jste napadeni potravinovými...
Michelle Williamsová: Marilyn Monroe toužila být něčím víc než sexy bohyní Video
O jejím výkonu v titulní roli snímku Můj týden s Marilyn se stále mluví v superlativech. Díky ní měla jednatřicetiletá Michelle Williamsová...
Upnuté džíny mohou způsobit vážné neurologické problémy
Nošení upnutých kalhot z velmi tuhé džínoviny, které nositele od pasu dolů doslova zaškrcuje, může vyvolat vážné neurologické potíže....



