Dvě porce ovesných vloček denně pomáhají hubnout
Každý rok v USA i Evropě přibývá lidí s nadváhou. Podle britských lékařů jednou z možností, jak s obezitou bojovat, je zařadit do jídelníčku dostatečné množství cereálií.
Podle vědců je velmi výhodné snídat cereálie, zvlášť pokud toužíte zhubnout.
FOTO: Nestlé
středa 18. února 2009, 7:07 - OXFORD
Nesmí se však jednat o cereálie smažené, přeslazené a plné tuku. Ideální variantou je müsli z ovesných vloček se sušeným ovocem bez jakéhokoli přidaného cukru. Obsahuje dostatek vlákniny a zdraví prospěšné železo, kyselinu listovou a zinek.
Snídaně výhradně s cereáliemi
Podle jedné britské studie osoby, které dvě ze tří jídel denně nahradily cereáliemi, zhubly za šest týdnů dva kilogramy. Jednačtyřicet lidí s obezitou či nadváhou mělo konzumovat ráno a v poledne cereálie. Večer pak mohli sníst cokoli, co uznali za vhodné.
„Výsledky této studie jsou velmi zajímavé a dalším důkazem, že je výhodné snídat cereálie jako součást hubnoucího programu. Snídat cereálie může poskytovat dostatečné množství vlákniny, železa, kyseliny listové a zinku a je to přitom nízkotučné,“ věří Lynne Gartonová z Oxford Brookes University.
Dietologové ale varují, že různé cornflaky a jiné snídaňové lupínky jsou přesycené tukem, cukrem a solí a jsou nezdravé. Za skutečně prospěšné cereálie lze považovat jen neslazené, nepečené a nesmažené obilné vločky se sušeným ovocem.
Žena
Upnuté džíny mohou způsobit vážné neurologické problémy
Nošení upnutých kalhot z velmi tuhé džínoviny, které nositele od pasu dolů doslova zaškrcuje, může vyvolat vážné neurologické potíže....
Nestyda Michelangelo a ti další Obrazem
Nemravná. Takové hodnocení si v roce 1541 vysloužila Michelangelova freska Poslední soud při svém veřejném odhalení v Sixtinské kapli....
Již při zhubnutí tří kil lze výrazně snížit riziko rakoviny prsu
Rakovina prsu patří u nás mezi nejčastější ženské onkologické onemocnění. Především ženám s nadváhou se blýská na lepší časy. Podle...



