Hlavní obsah

Při výběru spodního prádla dávají ženy přednost pohodlí před svůdností

Novinky, ema

Velký britský on-line prodejce módy a domácích potřeb se rozhodl zmapovat, jakým výrobkům tento rok nejvíce klesl prodej a které si naopak polepšily. A výsledky byly velmi překvapivé. Mimo jiné poukazují na to, že ženy dávají před erotikou přednost pohodlí.

Foto: Profimedia.cz

Klasické kalhotky v oblíbenosti válcují až doposud upřednostňovaná tanga.

Článek

Velké kalhotky jsou zpět, titěrná tanga jsou minulostí, hlásá nový výzkum on-line obchodu John Lewis. Podle jeho dat totiž v letošním roce nejvíce klesaly prodeje právě u sexy trojúhelníkových kalhotek a erotických síťovaných punčoch.

Pohodlí vede nad erotikou

Dráždivé spodní prádlo už je tedy celkem pasé, zákaznice se svěřují do péče pohodlných kousků, které látkou nešetří. Tanga byla jedním z produktů, u kterých prodej klesl snad nejvíce. Společně s nimi ztratily oblíbenost síťované silonky, které byly největším hitem v 80. letech.

„Ženy konečně našly zálibu v objemných pohodlných kalhotkách. Ty už dávno nejsou spojovány s érou Bridget Jones, kvůli které byly vnímány jako ostuda, naopak. Teď jsou nejen pohodlné, ale i oblíbené,“ uvádí firma pro Dailymail.

Také upozorňuje, že ani erotický film 50 odstínů šedi, podle kterého spousta značek začala vyrábět erotické prádlo, oblíbenost tang nezachránil. Prodeje klesaly dál.

Inspirace celebritami

Studie How we Shop sledovala oblíbenost produktů, které jsou ve slevách. Nejvíce šlo na dračku oblečení téměř na chlup podobné tomu, které nosí následovník britského trůnu, syn prince Williama a vévodkyně Kate, George. Námořní pletená vesta i červené kalhoty, v nichž byl princ George zachycen fotografy, zaznamenaly nárůst prodeje o více než 60 %.

Červencový křest jeho sestry, princezny Charlotte, zvýšil podle John Lewis zájem zákazníků především o věci s tím spojené. Prodej kočárku, ve kterém vévodkyně Kate vezla malou princeznu, stoupl o 30 %.

Zajímavé je, jak velký vliv mají na zákazníky i další celebrity. Když se například slavný fotbalista David Beckham rozhodl na své narozeniny vycestovat do Marrákeše, obchody zaznamenaly nevídaný zájem o marocké nádobí.

Zdravý životní styl je trendy

Firma dále upozorňuje, že je stále více znát trend zdravého životního stylu. Mezi oblíbené produkty, které zákazníci začali poptávat, patří například spiralizér (přístroj na krájení zeleniny) a mixéry, které ovoce a zeleninu rozmělní na oblíbené smoothies.

„Spiralizéry, které přeměňují zeleninu na zdravou alternativu těstovin, byly letošní léto velkým hitem. Obchod na hlavní londýnské ulici Oxford street jich prodá až 100 denně.”

Poptávka (o 240 %) stoupla také po speciálních páscích na ruku, které měří fyzickou aktivitu, účinnost tréninku a zdravotní stav.

Reklama

Výběr článků

Načítám