Hlavní obsah

Návrhářka uvedla podprsenku pro ženy po rakovině prsu, pojmenovala ji po matce

Novinky, ema

Je to už sedmnáct let, co maminka slavné návrhářky Stelly McCartneyové Linda Louise McCartneyová podlehla zákeřné rakovině prsu. Uvedení podprsenky, která je určena pro ženy po oboustranné mastektomii prsu a kterou navrhla právě Stella McCartneyová, není jen poctou zesnulé matce, ale i připomenutím toho, že měsíc říjen je ve Velké Británii národním měsícem rakoviny prsu.

Foto: www.stellamccartney.com

The Louise Listening Bra je vyrobena z měkké bavlny a je zdobena jemnou krajkou. Je určena pro ženy po oboustranné mastektomii, poskytuje jim podporu i komfort. Snadné zapínání poskytuje přední varianta se zipem, ovšem na zádech jsou i klasické háčky.

Článek

The Louise Listening Bra je světle růžová krajková podprsenka, která poskytuje technickou podporu i pohodlí pro ty ženy, které se zotavují po oboustranné mastektomii. Vepředu má zip, který usnadňuje oblékání, a pro stoprocentní komfort v sobě nemá žádné kostice. Je určena pro ženy jak bezprostředně po zákroku, tak i pro ty, které nosí protézy.

„Chtěli jsme přijít s něčím velmi ženským, krásným, což je v naprosté většině u těchto věcí spíše tabu. Je mnoho různých emocí i negativních věcí, které jsou s touto nemocí spojeny. A to jak psychických, tak i fyzických,“ říká návrhářka.

Dodává také, že za vytvořením podprsenky stála idea, že ačkoliv ženy, které podstupují jednu z nejtěžších fází svého života, mohou být na dně a zlomené, krásné spodní prádlo jim dá alespoň možnost a šanci, aby byly na něco hrdé a nemusely se za nošení podprsenky stydět.

„Ženy mohou být stále stejně smyslné, a i když o něco přijdou, stále jsou ženami. Vevnitř i navenek.“

Podpora slavné modelky

Podprsenka od slavné návrhářky vyjde zhruba na 3130 korun a bude k dostání od 1. října exkluzivně na stránkách stellamccartney.com. Všechny výnosy z prodeje půjdou nadaci Hello Beautiful Foundation, konkrétně na financování nového centra pro ženy s rakovinou prsu a jejich rodiny v Londýně.

Společně s Louise Listening Bra návrhářka uvádí od prvního října kampaň, jejíž tváří je slavná modelka Cara Delevigneová. Součástí jsou sety spodního prádla, z nichž část výtěžku půjde na středisko Lindy McCartneyové do Národní nadace bojující proti rakovině prsu v USA a Austrálii. Finance získané z prodeje pomohou poskytnout nejmodernější ošetření a nové technologie v případech onemocnění karcinomem prsu.

Návrhářka řekla pro telegraph.co.uk, že je nadšená, že právě mladá modelka kývla na tuto nabídku. „Cara představuje přesně tu generaci mladých žen, kterou se snažíme oslovit, a díky ní je tato kampaň ve středu pozornosti. Není to vůbec ostuda, naopak.“

Reklama

Výběr článků

Načítám