Článek
Podle soudního znalce nemohl chráněný svědek za volantem kamiónu nehodu vůbec vidět. Gergely Császár se odvolává na záběry průmyslových kamer, které zachytily projíždějící luxusní vůz i Fiat, ale kamión se na závěrech objevil až po nehodě.
„Na záběrech kamery umístěné u benzinové pumpy je vidět projíždějící Fiat, pak BMW, ale kamión přijíždí až v době, když už je Fiat v plamenech,“ cituje server borsonline.hu soudního znalce.
Řidič kamiónu přitom vypověděl, že Rezešová ohrožovala Fiat rychlou jízdou, blikala dálkovými reflektory a následně do něj narazila. Podle Császára však mohl nehodu způsobit řidič fiatu, a to tím, že se v nižší rychlosti zařadil před BMW, které v tu chvíli jelo rychlostí 165 kilometrů v hodině, a řidička už nedokázala nehodě zabránit.
Nehoda se stala 21. srpna 2012 na maďarské dálnici M3. Na místě zemřeli tři lidé a čtvrtá osoba zemřela po převozu do nemocnice. Rezešová byla v roce 2013 odsouzena k šesti letům vězení. Prokurátor se však odvolal a Rezešovou čeká nový proces.