První místo v prestižní kategorii o nejlepší marketingovou kampaň si CCRVM vysloužila za kampaň k projektu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země. Porotu na tomto projektu zaujala vysoká úroveň kreativity i zpracování, stejně jako spojení komplexního a profesionálního přístupu se silným příběhem, který je zajímavý pro cílové skupiny. 

Projekt byl realizován z prostředků Integrovaného operačního programu s dopady do území 7 krajů, včetně Hlavního města Prahy. Projekt atraktivní formou seznamuje s odkazem sv. Cyrila a Metoděje a obdobím Velkomoravské říše a především motivuje a inspiruje k návštěvě míst, která jsou součástí příběhu.

Kampaň zahrnuje, kromě standardních nástrojů, také netradiční, ale velmi působivé prvky: pouliční divadlo, ukázky života starých Slovanů. Velký zájem je ale také o geocaching, různé zábavné kvízy, hry apod. Realizátorem kampaně byla zlínská agentura Locomotion, na realizaci projektu se kromě CCRVM podíleli finančně také dva partneři - Moravskoslezský kraj a Centrála cestovního ruchu Jižní Moravy.

Produkt Východní Morava - cesty za zdravím pak získal třetí místo v kategorii turistických produktů. Cesty za zdravím zvou nápaditým a neotřelým způsobem do regionu všechny návštěvníky, kteří vyznávají aktivní životní styl, umějí ocenit nabídku lázeňských a regeneračních pobytů. 

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, kterou v roce 2007 zřídil Zlínský kraj k propagaci svého území jako turistické destinace, za dobu své existence získala přes dvacet ocenění na národní i regionální úrovni za přípravu produktů, marketingových kampaní či tiskovin pro turisty. Centrála byla v roce 2010 vyhodnocena jako nejlepší destinační management České republiky za období let 1993 - 2010, v roce 2011 byla ředitelka CCRVM Dana Daňová vyhlášena Osobností cestovního ruchu České republiky. V roce 2015 získala Centrála cestovního ruchu Vekou cenu cestovního ruchu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň, takže letos svou pozici obhájila.