Článek
Černochová se představuje jako dospělá zpěvačka, která kašle na komerční styl Black Milk. Je milé vidět, jak se desku nesnaží prodat přes nějaký primitivní hit, a jede si sebevědomě to svoje. Jde poněkud těžší cestou než sólová Zeťová, jejíž kouzlo spočívalo spíše v hlasu, a pohybuje se o celou třídu výš než papundeklová Kerndlová.
Líně bloudí v psychedelických mlhách najazzlých chill-outů a částečně tanečních nálad, které odkazují k nemainstreamovým britským klubům. Jako zpěvačka je vyzrálá a současně má k dispozici vysoce nadstandardní české texty, které sice většinou nepíše sama, ale na tom až tak nesejde.
Na albu v produkci Romana Holého se podíleli i Lenka Dusilová, Dan Bárta a další hosté. Titulní píseň Škrábnutí má odkazovat k písni Škrábnutí, o kterém svět neví s textem Zdeňka Borovce, kterou kdysi zpíval Karel Černoch. V nové verzi zní jako uhrančivý trip-hopovo-bártovsko-kocábovský experiment.
Sama Tereza je spoluautorkou tří písní, jde o Polibky snílků s Milanem Princem, Všeobjímák s Martinou Procházkovou a Vem si mě s Romanem Holým.