Hlavní obsah

Slza, Mirai i Adam Ďurica jako příští hvězdy

Právo, (jaš)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Hudební vydavatelství Universal Music představilo nová jména ve své stáji, dvě skupiny a zpěváka, kteří podle jeho mínění mají šanci se v příštích měsících na českém hudebním trhu prosadit. Podobné představovací akce připravuje několik společností pohybujících se na hudebním trhu u nás. Universal Music tak činí již několik let.

Foto: Universal Music

Skupina Slza patří k největším nadějím příštích měsíců.

Článek

Kapela Slza se již loni představila písničkou Lhůta záruční, která dnes patří mezi nejhranější v českém éteru. Předvedla i další dvě skladby a sdělila, že se chystá koncertovat.

Skupina Mirai odehrála singl Dítě robotí, který zveřejnila před několika týdny, a naživo příjemně překvapila moderním zvukem. Slovenský písničkář Adam Ďurica patří na tamní scéně k etablovaným. V pražském Jazz Docku, kde se představování nových jmen uskutečnilo, prozradil, že se ve svých nových písničkách věnuje zejména lásce a vztahům jako takovým.

„Celé to odstartovala skladba Neľutujem, jež je na Slovensku velmi úspěšná. Neměl jsem předtím u lidí moc velký úspěch a tuhle písničku jsem napsal hlavně jako vyznání pro mou přítelkyni, se kterou jsem zažil lásku na první pohled. Skladba se ale ve slovenském éteru chytila a já na ni navázal písničkou Mandolína, ke které jsme chtěli s mým týmem natočit pěkný videoklip. Když jsme do něho vymýšleli moment překvapení, řekli jsme si na poslední chvíli, že by bylo super, kdybychom měli trička pro pár. Klip byl představen u příležitosti svátku svatého Valentýna, a úspěch měl on i ta trička. Chystám teď novou desku a vím, že většina textů na ní bude o lásce,“ řekl Právu Ďurica.

„Vedle spolupráce se zavedenými jmény, jejichž projektů si vážíme a baví nás je podporovat, se strategie našeho vydavatelství stále úžeji propojuje s činností umělecké agentury zabývající se kompletním managementem a koncertní činností umělce,“ vysvětlil ještě na akci strategii vydavatelství Marcel Vyšín, jeho umělecký ředitel.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám