Článek
Lana Del Rey: Ultraviolence
Ultraviolence je druhé album osobité americké zpěvačky Lany Del Rey. Kolekci produkoval Dan Auerbach ze skupiny The Black Keys. Nahrávka je zasmušilejší než debutové album a zaslouží si pozorný poslech.
Jennifer Lopez: A.K.A.
Nové album americké herečky a zpěvačky Jennifer Lopezové opět přináší jednoduchý elektronický pop s průměrnými melodickými nápady. Zpěvačka nedisponuje zvlášť zajímavým hlasem, a tak za zmínku stojí v podstatě jen osobní texty.
Adam Mišík: Parfém
Debutové album Adama Mišíka následuje po dvou úspěšných singlech. S producentem Arminem Effenbergerem se mu podařilo vytvořit dílko, které je cílené na teenagerské publikum a pohybuje se v oblasti středního proudu.
Klaxons: Love Frequency
Nové album britské skupiny Klaxons přináší dynamické písničky, v nichž se mísí rockový základ s elektronickými zvuky. Výsledkem je kolekce, která tvorbu této formace rozhodně posunuje dál.
Mando Diao: Aelita
Sedmé studiové album švédské skupiny Mando Diao se jmenuje Aelita a přináší sérii velmi příjemných poprockových písniček. Ve zvuku je dostatek elektronických doplňků, které pomáhají skladbám získat progresivní nádech.
Ondřej Škoch: Prší na habry
Na svém již třetím sólovém album zhudebnil baskytarista skupiny Chinaski Ondřej Škoch básně Suzanne Renaudové. Z francouzštiny je přeložila jeho manželka Alice a pěvecky mu na albu pomohla slovenská zpěvačka Zuzana Homolová.
Claire: The Great Escape
Německá elektropopová skupina Claire vydává své debutové album. Kapela vychází z popu osmdesátých let, nicméně její elektronický vklad dává skladbám alternativní nádech a podporuje ho i zasněný výraz zpěvačky Josie-Claire Bürkleové.
Austin Mahone: The Secret
Osmnáctiletý Američan Austin Mahone je za oceánem považovaný za nového Justina Biebera. Jeho tvorba se zaměřuje na teenagerské publikum. Album The Secret je dobře vyprodukované, nedrží se pouze plytkého popu a prozrazuje, že Mahone má vcelku zajímavý a jistý projev.