Článek
Tomahawk: Oddfellows
Čtvrté album z dílny americké kapely Tomahawk, v jejímž čele stojí Mike Patton, zpěvák známý zejména ze sestavy Faith No More. Vedle něho jsou kytarista Duane Denison (The Jesus Lizard), bubeník John Stanier (Battles, The Mark of Cain, ex-Helmet) a nový baskytarista Trevor "field mouse" Dunn, který s Pattonem spolupracoval v projektech Mr. Bungle a Fantômas. Album vzniklo během šesti dnů ve studiu Easy Eye v Nashvillu. Jeho majitelem je Dan Auerbach z kapely The Black Keys.
Delphic: Collections
Delphic jsou čtyřčlenná alternativně taneční skupina z Manchesteru, která kombinuje rytmickou elektroniku s kytarami. V době, kdy vydala své debutové album, patřila k velkým nadějím ostrovní scény. Očekávání ale splnila jen částečně, přesto některá britská média tvrdí, že od dob New Order nezněla taneční hudba tak zábavně a energicky. Collections je druhé album kapely.
Bad Religion: True North
Legendární americká punkrocková kapela říká, že se na své nové desce vrátila ke svým kořenům a ke své misi. Přichystala sérii krátkých, rychlých, úderných a nápadně melodických skladeb, v jejichž textech je dost námětů k přemýšlení o tom, jak dnešní svět vypadá, kam spěje a co s tím. Producenty desky jsou členové kapely a Joe Barresi.
Psychedelic Morning: Cigareta ve dvou
Kytara, cigareta a podivné ráno, kdy přemítáte, zda ten nastávající den bude taky tak nanic jako ten předchozí. Freak folk Gregoryho Dimanche transformoval v jednočlenný projekt Psychedelic Morning a nové písníčkářské album Cigareta ve dvou. Na desce je třináct skladeb jednoho Čecha s argentinskými předky a francouzskou babičkou, která měla ráda Edith Piaf.
Amálka K. Třebická: Nešišlej
Vtipné autorské album Nešišlej! Amálky K. Třebické je určeno nejen dětem, ale i dospělým posluchačům. Vzniklo na popud logopedky, ale nemá ambice odborného materiálu. Je míněno jako doplněk pro všechny malé děti k často tak úmornému procvičování případných problematických hlásek. Pro větší děti pak jako pomůcka pro srozumitelnější mluvu, což začíná být velký problém v posledních letech v současné zkratkovité e-kultuře. Celé album je poctivě akustické, ve stylu crossover.