Hlavní obsah

Úspora na poplatcích může být velká

Komerční článekFio banka

Celkem 10 687 klientů přišlo během června k české Fio bance, což je nejvyšší měsíční nárůst v její dosavadní historii. Kvalitní služby bez poplatků tak dohromady aktuálně využívá již přes 390 tisíc klientů.

Úspora na poplatcích může být velká

Článek

Fio banka, která získala celkem 10 ocenění v soutěži Zlatá koruna 2014, potvrzuje status dynamické banky, jejíž služeb využívá stále více lidí. Za červen navýšila počet klientů o 10 687, což je téměř o 50 % více než v červnu 2013. Od začátku roku tak Fio banka získala již přes 57 tisíc nových klientů.

Nejvstřícnější banka roku 2013 letos klientům nabídla možnost založení účtů zdarma v 15 měnách, výhodné SEPA platby, americké hypotéky pro fyzické osoby i podnikatele nebo širokou škálu platebních karet doplněním stávajícího portfolia MasterCard o karty značky VISA. Na jaře pak spustila novou reklamní kampaň s Jakubem Kohákem zdůrazňující bezpoplatkovost produktů i její český původ. Nadále rozšiřuje svou pobočkovou síť, která nyní zahrnuje 75 poboček, a chystá pro své klienty další novinky např. v oblasti kontokorentů.

„Červnový rekordní nárůst klientů ukazuje, že spojení kvalitních bankovních služeb bez poplatků a výrazné kampaně, kterou jsme zahájili na konci dubna, nese ovoce. Silnému nárůstu klientské základny pomohly i nedávné kroky konkurence, které opět rozvířily debatu o poplatcích na českém trhu a podnítily klienty ke změně. Jsme rádi, že jsme jednou z hlavních voleb pro ty, kteří již dále nechtějí platit nesmyslné poplatky,“ komentuje rostoucí počet klientů Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.

Výběr článků

Načítám