Hlavní obsah

Časopis pro dospělé hledá nové hvězdy v podivné reality show

Novinky, Dagmar Plecháčová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Los Angeles

Mohlo by se zdát, že pánské časopisy mají nedostatek fotografů i modelek. Jak jinak si také vysvětlit, že v USA začali vysílat reality show, která hledá nové tváře jak za objektiv, tak před něj. Většina lidí si myslí, že fotografování svlečených žen musí být pro muže vysněné zaměstnání. Reality show s názvem "Playboy Shootout" však ukazuje práci fotografů i modelek ze zcela jiného úhlu.

Článek

Nová reality show "Shootout" měla premiéru tuto sobotu na kabelové televizi Playboy Channel. V soutěži bojuje deset týmů tvořených vždy jedním fotografem a jednou modelkou.Vítězná dvojice vytvoří fotografie, které budou zdobit stránky časopisu Playboy.

Deset vybraných fotografů se zpočátku domnívalo, že půjde především o legraci a snadné zviditelnění. Těšili se zároveň na několik týdnů strávených ve společnosti vnadných modelek.

Legendární časopis založený Hughem Hefnerem patří stále mezi nejprestižnější pracovní výzvy jak pro modelky, tak pro fotografy.

Dlouholetá snaha

„Do magazínu každoročně přicházejí tisíce a tisíce nabídek od fotografů, ale je velmi výjimečné, když někoho z nich vybereme,“ sdělil hlavní editor Playboye Jimmy Jellinek.

Dlouholetý fotograf časopisu Playboy Stephen Wayda si musel na hvězdnou kariéru také počkat. „Snažil jsem se prorazit několik let předtím, než se mé fotografie dostaly na stránky Playboye a já začal pracovat s celebritami a nejžádanějšími modelkami světa,“ dodal Stephen. V současnosti je Wayda i jedním z porotců reality show.

„Playboy Shootout“ vybral do soutěže fotografy z celých Spojených států. V prvním díle show měly soutěžní týmy za úkol vytvořit co nejlepší fotografie na nejrůznějších místech luxusního zámku. Musely přitom dodržet časový limit zahrnující make-up a úpravu vlasů modelky, nastavení světel a vymyšlení celkového pojetí fotografií.

Reklama

Výběr článků

Načítám