Hlavní obsah

Studentka si vydělává spaním v různých postelích

Novinky, Jakub Kynčl

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Birmingham

Zní to jako nejúžasnější brigáda, kterou se dají vydělat o prázdninách peníze. Zatímco někteří doplňují zboží v supermarketech, sbírají ovoce či prodávají rychlé občerstvení na koupalištích, Roisin Madiganová (22) spí. Každý den v jiné posteli, za různých podmínek a sama. Střídání postelí totiž neznamená, že by dívka byla promiskuitní. Testování postelí a kvality spánku v nich je prostě její práce.

Foto: Profimedia.cz

Dívka našla vysněnou brigádu. Skládá se ze spaní a snění. Ilustrační foto

Článek

Madiganová si vydělá něco přes 30 000 korun měsíčně za to, že testuje luxusní postele. Studentka z Birminghamu pomáhá s tvorbou tzv. spánkové studie pro specializovanou firmu známou tvorbou luxusních postelí Simon Horn Ltd., která zásobuje postelemi například známý hotelový řetězec Savoy.

Podle ředitele zadávající firmy Craiga Roylance nebude Roisin poskytovat pouze objektivní náhled na kvalitu postelí, které jsou v prodeji, ale pomůže také firmě lépe vyjít vstříc potřebám dobrého spánku v komplexnější rovině. 

Faktory ovlivňující spánek

"Je to trochu svérázný způsob, jak se věnovat něčemu docela serióznímu. Jsme ohledně výroby postelí velmi nároční a rozhodli jsme se udělat menší studii, abychom pomohli našemu týmu prodejců s informovaností a zejména abychom zvýšili informovanost o spánku u našich zákazníků," uvedl Roylance.

"Být v dobré posteli samo o sobě nezaručuje dobrý spánek. Existuje spousta různých faktorů jako je pitný režim, světlo či teplota. Hledali jsme někoho, kdo by měsíc spal v našich postelích a měl by zájem a byl by schopný nás o svých zkušenostech informovat," dodal ředitel.

Zájem mělo 600 lidí za dva dny

Zájem o místo zkoušeče postelí byl obrovský, jen první den se přihlásilo 400 zájemců a druhý den dalších 200. Na 22letou dívku čeká práce osm hodin denně v showroomu firmy a poté bude vždy psát o svých zkušenostech na blog. 

"Nesplachujeme své peníze do záchodu. Dáváme na tento výzkum tisíc liber a přesně víme, co za své peníze očekáváme," dodal Craig Roylance.

Reklama

Výběr článků

Načítám