Hlavní obsah

Pragulic uspěl v soutěži Marketér roku

Novinky, kil

Sociální podnik Pragulic, který nabízí prohlídky Prahy z pohledu lidí bez domova, získal v uplynulých dnech cenu Růžového delfína v soutěži Marketér roku. Toto prestižní ocenění mu udělila Česká marketingová společnost za významný přínos v kategorii sociální aspekty marketingu.

Foto: archiv ČMS

Tereza Jurečková (druhá z leva) při přebírání ceny.

Článek

„Jsem ráda, že se nám daří bourat stereotypy spojené s lidmi bez domova a že se naše služba, i díky našim skvělým průvodcům, stala tak vyhledávanou. Cením si tohoto ocenění a děkuji všem, kteří se o něj společně se mnou zasloužili,“ řekla po vyhlášení spoluzakladatelka podniku Tereza Jurečková.

Soutěž Marketér roku každoročně vyhlašuje Prezidium České marketingové společnosti. Je určena pro ty, kdo se přímo podílejí na marketingovém managementu. Prezidium pak z přihlášených účastníků vybírá osobnosti, které se výrazně podílejí na rozvoji své vlastní firmy a na rozvoji marketingu obecně. Letos se konal již desátý ročník.

„Snažíme se neusnout na vavřínech a neustále posouváme povědomí o Pragulicu. Nejčerstvějším z projektů je spolupráce s rapperem a výtvarníkem Vladimirem 518 na limitované edici triček s komiksovými motivy. Prostřednictvím triček jasně a neotřele ukazujeme na problematiku bezdomovectví,“ uzavírá Tereza Jurečková.

Tereza Jurečková založila sociální podnik Pragulic spolu se svými spolužáky v roce 2012 a od té doby získala řadu ocenění. Základní myšlenkou firmy je pomoci bezdomovcům tak, že mohou své zkušenosti zprostředkovat ostatním lidem a současně si přivydělají. Stávají se průvodci po Praze a místech, která souvisí s jejich životním příběhem.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám