Hlavní obsah

Nejočekávanější superhrdinská akce roku je venku. Nový Spider-Man se povedl

Novinky, David Ryneš

V pátek oficiálně dorazil na pulty obchodů nový herní Spider-Man. Ten se těší u kritiků velké popularitě a jeho průměrné hodnocení na agregátoru Metacritic se pyšní číslem 87 ze 100. Novinky.cz byly jako jediné české médium pozvané k oslavám vydání hry s pavoučím superhrdinou a setkaly se zde i s tvůrci samotného titulu.

Tvůrci o vývoji hry Marvels Spider-ManVideo: Novinky

 
Článek

Že herní vývojář tvrdý chléb má, se ví už dlouho. Úskalí herního vývoje obsahují dlouhé přesčasy a stovky hodin ladění těch nejmenších detailů. Na těch největších hrách se podílejí stovky vývojářů po dobu několika let, aby se pokusili zajistit tu nejlepší možnou kvalitu. Vývojářům ze studia Insomniac Games se toho dosáhnout podařilo, ale i po 24 letech v branži si museli lámat s některými prvky hlavu.

Kreativní ředitel Bryan Intihar se Novinkám svěřil, že nejtěžší pro něj bylo udělat správně hlavní postavu Petera Parkera a odlišit jeho chování, když je v obleku pavoučího superhrdiny.

Bryan Intihar o vývoji hry Marvels Spider-ManVideo: Novinky

Podobnou zkušenost během vývoje měl i herec Yuri Lowenthal. Toho mohou hráči znát hlavně ze hry Saints Row nebo jako prince ve hře Prince of Persia: Sands of Times. Fanoušci animovaných filmů a seriálů si ho pravděpodobně spojí s postavou Sasukeho ze seriálu Naruto či Supermana ze seriálu Legion of Superheroes.

Yuriho nejvíce zaujal samotný charakter Petera Parkera. Konkrétně to, že v něm probíhá vnitřní boj, když si pokládá otázku, zdali by jako vědec nezachránil mnohem více lidí než jako Spider-Man.

Yuri Lowenthal o dabování herního Spider-ManaVideo: Novinky

Ke slovu se dostal i ředitel komunity James Stevenson, jehož hlavní náplní práce je komunikace s fanoušky studia a získávání odezvy na materiál, který vývojáři z připravovaných titulů zpřístupňují. Ten označil jako největší oříšek během vývoje důraz na pohyb Spider-Mana po otevřeném světě a to, jak udělat správně zhoupnutí z jedné sítě na druhou.

James Stevenson o práci s komunitou a vývoji herního Spider-ManaVideo: Novinky

Jak jsme psali i v naší recenzi na Marvel´s Spider-Man, tak titul se vývojářům rozhodně povedl. U některých prvků sice hráli hodně na jistotu a kvůli tomu nepřinesli revoluci v žánru her se superhrdiny, naštěstí ale skvěle pochopili charakter Spider-Mana a tím ho skvěle vykreslili. [celá zpráva]

Marvel´s Spider-Man v pátek dorazil na pulty obchodů a to exkluzivně pro herní konzoli PlayStation 4. České hráče určitě potěší lokalizace formou textů a titulků.

Může se vám hodit na službě Zboží.cz:

Insomniac Games

Herní studio Insomniac Games bylo založeno v roce 1994.

Od té doby se mezi hráči proslavilo hlavně skvělou sérií Spyro se stejnojmenným dráčkem v hlavní roli na první generaci herní konzole PlayStation.

S druhou generací konzole chtěli udělat něco nového a opět se jednalo o trefu do černého se sérií Ratchet & Clank

Knihovnu her pro třetí PlayStation obohatili hlavně akční sérií Resistance. Po ní vydali na konkurenční Xbox One akci Sunset Overdrive, jež sklízela spíše rozporuplná hodnocení.

Po několika titulech pro virtuální realitu vydali v roce 2018 kritiky úspěšně přijatou hru ze světa Spider-Mana.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám