Půjde o výstavbu dvou úseků, Nebory - Oldřichovice a Oldřichovice - Bystřice. Podle Žáka jde o jednu z nejzatíženějších komunikací v ČR. "Pomocí výstavby právě těchto úseků, chceme přemostit jeden z nejnebezpečnějších úseků na české dopravní síti," uvedl Žák.

Projektová cena pro první úsek dosahuje asi 1,8 miliardy korun a pro druhý úsek 2,6 miliardy korun. "Teď v této době soutěžíme podstatně nižší ceny, než ceny projektované, takže předpokládáme, že tady dojde ke značné úspoře," dodal Žák.

Silnice přes Třinec směřuje na Slovensko. Silný provoz ve městě často působí kritické situace, bývají tam zácpy, stává se hodně nehod a záchranáři mají problémy projet. Denně úsekem projede až 27.000 automobilů. Místní lidé už na situaci upozorňovali například happeningem, při kterém zpomalovali dopravu. V roce 2006 se vláda v usnesení zavázala, že výstavba přeložky silnice I/11 začne v roce 2009 a hotova bude v roce 2012, nic se ale dosud stavět nezačalo.