Společnost prodala 39 530 vozů, což je v porovnání s předchozím rokem nárůst o sedm procent. „Skupina AAA Auto se loni soustředila na nejziskovější trhy v České republice a na Slovensku,“ píše se ve zprávě.

Nadále se firma soustřeďovala na nejlépe prodejné modely automobilů, které byly nově rozšířeny o segmenty vozů, u nichž byl registrován nárůst zákaznické poptávky, ať šlo o užitkové, luxusní či sportovní modely.

„Pro tento rok si AAA Auto klade za cíl dosáhnout dalšího navýšení prodejních objemů oproti předcházejícímu roku, a to ve výši 10 %,“ uvádí zpráva.

Firemní plány zároveň zahrnují během příštích dvou let otevřít až pět nových poboček v České republice a tři pobočky na Slovensku. Společnost hodlá vstoupit na ruský trh a uvažuje o návratu do Maďarska, kde stále vlastní některé ze svých původních poboček.